maandag 16 januari 2012

Clutch love!

Ik hou van webshops! Je kan in jouw slaapplunje met messy hair en restjes mascara van gisterenavond op je gezicht uitgesmeerd de leukste designer goodies bekijken. Geen drukte rondom je, geen pushy verkoopsters, geen veel te luide, vervelende muziek. Bovendien kan je onmiddellijk reviews opzoeken van de items die zich soms op magische wijze in jouw mandje bevinden, opzoeken. Mijn favo-webshop van het moment: net-a-porter.com.  Mijn lust-item van het moment: clutches!


Ik weet niet of ik deze Candy glitter acrylic clutch pretty of ugly pretty vind. I just know I want it!


Ik ben een sucker voor enveloppe clutches. Deze Color-block leather envelope clutch van Chloé is right up my alley!


Van deze Cayla glitter-finish clutch weet ik wel dat ik 'em pretty vind. Very pretty!


Deze Bow satin clutch van Valentino zou zo mooi passen bij mijn trouwkleed. 

Deze De Manta studded leather clutch trok mijn aandacht in London. Ik wou hem kopen, maar twijfelde. Nu twijfel ik nog steeds.

Ik twijfel vooral tussen de verschillende modellen. Deze De Manta printed cotton canvas clutch vind ik namelijk ook erg mooi!


Bon, ik me mezelf nog wat mijn ogen uitsteken. No buy, baby!


Bron foto's: net-a-porter.com

1 opmerking: