zondag 29 januari 2012

Working 9 to 5!

Het zal jullie opgevallen zijn dat ik wat minder blogposts schrijf. Dit komt omdat ik de afgelopen weken op zoek naar werk was. Solliciteren, het is altijd een beetje examen afleggen. Niet in die zin dat ik me grondig voorbereid op mogelijke vragen, maar het feit dat je beoordeeld wordt. Wikken, wegen, en al dan niet goed bevonden worden,... leuk is anders. Omdat ik niets aantrekkelijks vond in de richting van hetgeen in gestudeerd heb, besloot ik om uit mijn comfortzone te gaan, et voilà, ik heb mijn enige voornemen voor 2012 waargemaakt. Ik heb een job. 

Dat houdt wel in dat ik minder tijd ga hebben voor BibiLovesNana, maar ik ga mijn uiterste best doen om elk weekend genoeg artikels te maken om de week te vullen. Ik heb zelfs een nieuw project bedacht, maar hier ga ik nog even mysterieus over blijven. 

Morgen is mijn eerste werkdag, natuurlijk net op de dag dat het openbaar vervoer staakt, dus mag ik een wandeling van meer dan een uur maken om er op tijd te geraken. Maar bon, wish me luck my lovelies. I'm gonna need it!



2 opmerkingen:

  1. Proficiat! Hopelijk vind ik er ook snel eentje want ik ben dat brieven schrijven grondig beu... Veel succes morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb via regiojobs een job gevonden. Persoonlijk vind ik deze website beter dan VDAB. Ik was zelfs ingeschreven bij de VDAB maar heb op 3 maanden tijd maar één mailtje gehad en dat was voor een functie in de verkoop (helemaal niet waar mijn diploma betrekking op heeft).

    BeantwoordenVerwijderen