woensdag 4 januari 2012

Clicq'up Rosé - Veuve Clicquot

Een tijdje terug ging mijn lieftallige assistent / freelance fotograaf, ook wel gekend als het vriendje en IT-deskundige van BibiLovesNana, naar de voorstelling van de nieuwe Clicq'up champagnekoeler. Ik vind deze innoverende champagnekoeler een echt kunstwerkje en zie duidelijk waar ontwerper Mathias van de Walle zijn inspiratie haalde.  In het bijhorend persbericht spreken ze dan ook van origami met ijs. I couldn't agree more!




Deze koeler is volledig waterdicht en kan tot 4 maal herbruikt worden. Hij komt bij de fles, in een mooie geschenkverpakking. Haal de koeler eruit, vouw hem open, vul hem met ijs, et voilà, now you just have to sit back and relax. 






Deze box zou rond Valentijn in de winkels te verkrijgen zijn. Ideaal voor een romantisch avondje!


Zeg nu zelf, vinden jullie de bloemenversiering ook niet dromerig mooi? Over bloemen gesproken! Op het event werden boeketen samengesteld door niemand minder dan Thierry Boutémy. Inderdaad, dezelfde Thierry Boutémy die alle bloemen, bloemstukken, boeketten,... in de film Marie-Antoinette met Kirsten Dunst op zijn palamares mag schrijven. How awesome is that? Oh, en zei ik al dat we allemaal een boeketje mee naar huis kregen? Gedurende twee weken stond een mooie bos wilde bloemen in ons salon te pronken. Als ik de foto's terug zie van het event krijg ik zin om naar Brussel te rijden om een nieuw boeket op te pikken.






Nogmaals een dikke merci aan Tan Dem PR voor de uitnodiging. Jullie events zijn steeds de rit naar Brussel waard!


Foto's: Tan Dem PR

4 opmerkingen:

  1. Het concept van deze koeler is gewoon geweldig! Ik heb de oranje versie al in een etalage zien staan (en net niet gekocht). Als ik deze ga tegenkomen, weet ik niet of ik mezelf nog kan tegenhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know! Ik ben er verliefd op. Zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las zonet je reactie op m'n haul post (http://thesparklingblogette.wordpress.com/2011/12/30/antwerp-haul/) en ik vroeg me af of ik m'n post mag aanpassen met de informatie die jij gaf. Let me know! ;p

    BeantwoordenVerwijderen