maandag 3 oktober 2011

Quinny Moodd

Omdat ik momenteel door de zwangere buiken omringd word, vond ik het natuurlijk super dat ik het volgend persbericht in mijn mailbox aantrof.

"Quinny introduceert een collectie stijlvolle en  kleurrijke  wandelwagens onder de naam  Quinny Moodd.  Met het grootste gemak combineert  de  Quinny Moodd spectaculaire looks met gebruiksvriendelijkheid en comfort voor zowel ouder als kind. Door het automatische uitvouwsysteem is de wandelwagen binnen enkele tellen klaar voor gebruik. De kleurrijke looks zorgen ervoor dat er voor iedere zelfbewuste ouder met gevoel voor stijl een ‘Moodd’ te vinden is.De Quinny Moodd is vanaf oktober 2011 in acht verschillende kleuren verkrijgbaar vanaf 699 euro."

Danzij Tan-Dem PR kan ik jullie al een preview geven van deze mooie wandelwagens!

De verschillende kleuren zijn Natural Delight (wit frame), Pink Passion (wit frame), Blue Reliance, Purple Power,Red Revolution,Black Devotion, Green Courage en Brown Fierce.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten