vrijdag 28 oktober 2011

New in - Katy Perry Purr

Laat één ding duidelijk zijn: Mimi loves Katy Perry. Ik ben zelfs naar het allereerste concert van Katy Perry in België geweest. Het was in de kleinste zaal van de AB. Ieniemienie dus! Met als openingsact 3oh!3. Anyway, toen ik hoorde dat Katy Perry een eigen parfum uitbracht, was ik in eerste instantie sceptisch. Ik heb het niet zo op celebrities die met een geur afkomen. Meestal is het een veel te zoete of net veel te zware geur. Toch wou ik graag eens aan de fles van Katy snuffelen. Amaai, wat klinkt dit fout! Maar jammer genoeg was Purr niet te verkrijgen in Europa. Was, als in verleden tijd, als in toen niet, maar nu wel! Toen ik in het foldertje van de Kruidvat het gekende paarse poezenflesje zag, spurtte ik net niet in mijn pijama de deur uit. Een paar uurtjes later was Purr finally mine.




De geur is net als Katy Perry. Vrouwelijk met een stoer kantje. Ik vind dat de geur te vergelijken valt met een ander parfum dat ik ooit heb gehad, al ben ik niet meer zeker welke geur dit was. Ik ben er 90% zeker van dat het Touch of Pink van Lacoste was. In ieder geval ben ik enorm tevreden met mijn aankoop. Ik betaalde voor een fles van 50 ml 27,50 euro in plaats van 46,00 euro. Deze actie geldt nog tot en met 6 november. 

Goedgekeurd door poes Charly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten