vrijdag 21 oktober 2011

Crazy Rumors

Als er iets is waar ik niet zonder kan, dan is dat wel lippenbalsem. In de winter, in de zomer, in de lente en in de herfst. In elke handtas heb ik een lippenbalsem zitten. Het maakt me niet uit van welk merk ze zijn of van welke winkel ze komen, zolang ik er maar eentje bij de hand heb. Het gaat zelfs zo ver dat ik 's avonds niet kan gaan slapen zonder een beschermend laagje aangebracht te hebben. 


Een tijdje terug kocht ik bij Boozyshop een aantal spulletjes, waardoor één lippenbalsem van Crazy Rumors, namelijk Candy Cane Peppermint Twist. Oh oh, dit was liefde op eerste smeer. Niet te plakkerig, niet te stug, just right! En de lekkere pepermunt smaak gaf een fris gevoel. Omdat een item die ik besteld en betaald had niet meer op voorraad was, kreeg ik de mogelijkheid aangeboden om het geld teruggestort te krijgen of iets anders in de plaats te nemen. Ik koos voor nog een paar Crazy Rumors lip balms te bestellen, namelijk één losse (Perk - French Vanilla) en een setje (Parlor Collection). 






Elke lippenbalsem heeft dezelfde kleur maar een eigen smaakje. Voor alle smaken kan je best de website van Crazy Rumors checken, want het zijn er veel! 


Een losse lippenbalsem kost bij Boozyshop €3,49 en een setje van vier kost €12,95. Muy cheap, right? En dan heb ik je het beste gedeelte nog niet verteld! Deze lippenbalsem zijn 100% natural en vegan! 


1 opmerking: