donderdag 13 oktober 2011

Homepads by Falke

Koud weer betekent koude voeten. Het is weer tijd om sokken te gaan dragen. Voor mij mogen sokken zo zot mogelijk zijn. Dat is nog een overblijfsel van de jaren dat ik een schooluniform droeg. Ik "rebeleerde" door onder mijn boots fel gekleurde sokken te dragen. Toen ik het persbericht van Falke in mijn mailbox aantrof, was ik natuurlijk onmiddellijk geïnteresseerd. Ik was zelfs dubbel geïnteresseerd, want... noppensokken! Ofwel sokken met anti-slip bolletjes op de zool. 






Niet meteen super stylish, maar oh zo handig. Sinds 2006 koop ik elk jaar een paar noppensokken. Why you may ask? Vijf jaar geleden ging ik bij mijn ouders op mijn sokken de trap naar beneden. Een eiken trap. De eerste twee treden stapte ik nog, maar de verdere twintig (give or take) ben ik op mijn gat en rechter elleboog naar beneden gegleden. Resultaat: een smurfenpoep en een gescheurd beenvlies. Sindsdien draag ik binnenshuis steeds een paar noppensokken over mijn gewone sokken. 

Deze Homepads beginnen voor de allerkleinsten in maat 62-68 en groeien mee tot schoenmaat 39-42. Prijs: 15 euro per paar. Niet zo goedkoop, maar trust me, een smurfenpoep kost je geld (doktersrekeningen enzo), trots (doktersonderzoeken enzo) en elegantie (niet kunnen zitten enzo).

Falke, here I come.

Bron Foto's: Making Waves PR

3 opmerkingen:

  1. die sterren-noppen op de sokken die de beer draagt zijn geweld! NEED!!

    ((smurfenpoep = een fantastisch woord! -> visuele associatie op z'n best))

    BeantwoordenVerwijderen