maandag 17 oktober 2011

Urgh + kleine tip!

Vrijdagavond voelde ik me slecht. Ik dacht dat het gewoon was omdat het vriendje voor werk naar het buitenland vertrok. Maar na zijn vertrek bleek al snel dat ik met een buikbeestje zat. Daardoor heb ik dus twee dagen gewoon op de zetel gezeten (als ik niet ergens anders zat/hing) en Warehouse 13 gekeken.  Als ik ziek ben, heb ik nood aan luchtige TV.  Warehouse 13 bleek ideaal. In deze reeks moeten warehouse agenten artefacten met bad mojo opsporen en neutraliseren. Het is allemaal ver gezocht en de personages gaan van grappig tot enerverend, maar het geheel is gemakkelijk te verteren.


Ik heb ook nagedacht over posts die ik deze week zou willen schrijven. Het eigenlijke schrijven is er nog niet echt van gekomen. Hebben jullie dat ook als jullie ziek zijn dat de dagdagelijkse dingen zo blah lijken? Don't get me wrong, ik blog heel graag, net als ik graag chocolade eet en mijn nagels lak, maar als ik ziek ben, wil ik gewoon de hele dag in mijn hello kitty pijama en UA-sweater op de zetel zitten en half ingedommeld naar TV à la Jersey Shore, the Simpsons en nu dus Warehouse 13 kijken.  Maar ik heb wel nagedacht over komende posts, o.a. over een reeks boeken die ik deze zomer heb gelezen, lippenbalsem van Crazy Rumors, een haul en de manier waarop ik make-up en nagellak test. 

But for now, I must say goodbye. Ik heb zin in een kruidig (kerst)badje. Me thinks een Gingerbread House bubblebar en Cynthia Sylvia Stout van Lush. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten