vrijdag 30 september 2011

Budgettopper: Bronzing Highlighter - Hema

Deze bronzer/highlighter van de Hema is misschien wel mijn vondst van het jaar.



Aangezien ik witter dan wit ben (MAC NW15-NW20), heb ik nooit een bronzer gebruikt. Ook een highlighter liet ik wijselijk liggen omdat ik bang was dat ik er dan een beetje als Edward zou uitzien. Dit laatste verzin ik niet hoor. Toen ik het Magically Cool Liquid Powder van MAC gebruikte, gebeurde het volgende: tijdens een ritje op de tram, wees een tienermeisje naar mij, en fluisterde iets in het oor van haar vriendinnetje. Deze kirde: "Ja, zo bleek en ze glinstert. Zoals Edward." Say whuuuut?? Toen dit een paar weken later nog een tweede keer gebeurde, zweerde ik alles shimmerend af. Edward, pfoe! 

Een half jaar later was er iets super raars gebeurd! Ik had een kleurtje gekregen. Echt, dat gebeurt dus nooit. Ik ben wit, word rood en word terug wit. Anyway, ik wou dus een bronzer kopen, maar de economist in mij liet haar stemmetje horen. Aangezien ik zo moeilijk bruin en aangezien het weer terug zo slecht was geworden, ging ik voor een goedkope optie: Hema. Voor 5 euro vond ik dit schatje.



De kleuren passen heel goed bij elkaar. Ik was wat bang dat het te roze of te donker ging uitvallen, maar eens geblend is het net alsof de zon je een kusje heeft gegeven.

Swatches.
De kleuren apart.

in de zon

in de schaduw
Gemengd

Pretty, yes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten