zondag 9 oktober 2011

Win win win!

Een dikke maand geleden kondigde ik al aan dat mijn onverwacht behaald diploma gevierd zou worden met een give-away. Ik was een tijdje op zoek naar iets geschikt en nu heb ik het dan eindelijk gevonden. 

Wat valt er te rapen?
Twee lakjes uit de Halloween-collectie van China Glaze, namelijk Black Mesh (zwarte crackle) en It's Alive (goudachtig groen glitter).



Als je deze twee lieverdjes wilt winnen, laat dan onder DEZE post een comment na waarin je me vertelt waarvoor jij het meest bang bent. Voor mij zijn dat zombies (het snelle type), alles met pluimen, spinnen, clowns en levende standbeelden. 
Mail vervolgens naar mimilovesnana@hotmail.com een kopie van jouw comment. 

Deze wedstrijd loopt tot zaterdag 22 oktober 23u59. In de loop van zondag neem ik contact op met de winnaar/winnares zodat het pakje maandag met de post meekan. 

Veel succes!

7 opmerkingen:

  1. Ik zou graag willen meedoen haha
    Ik ben bang van geesten en clowns (denk aan de film It)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige kleurtjes!
    Mijn angsten... SPINNEN, Creepy clowns, mensen in verkleedkledij (hoewel ik mezelf graag verkleed) en de dood... Oh en Dementors :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, die lakjes wil ik ook wel :-)!
    Ik heb redelijk wat schrik van klopgeesten (geen ervaringen mee ofzo hoor :-D). Maar vraag me niet om naar Poltergeist ofzo te kijken, want ik durf het gewoon niet...
    Voor de rest ook nog een beetje schrik van spinnen, vooral de grote :-). Hoe groter de spin, hoe harder ik wegloop :-p.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winactie, ik doe graag mee! (Heb je blog nog maar net ontdekt, hoor.) Ik ben echt doodsbang van spinnen, heb er geregeld ook nachtmerries over :-( Ben ook heel bang dat iemand gaat inbreken of me komt kidnappen ofzo (alsof die het een uur met me kunnen uithouden, muahaha). En soms droom ik dat ik m'n stem kwijt ben en niks kan zeggen, hoe hard ik ook probeer. Ook creepy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben bang van spinnen, zowel Belgische als buitenlandse :) In de fruitpluk heb ik de meest akelige spinnen ooit gezien en die kruipen rond over onze lekkere appeltjes en peren! In Australië werd mijn fobie alleen maar erger, overal van die vogelspinnen :) En in het Amazonewoud heb ik gejankt door tarantulas rondom me... Maar in het donker heb ik het meeste bang want ge weet maar nooit he, om het hoekje kan misschien iemand staan... Zo films zoals Paranormal Activity zorgen ervoor dat ik snachts alle lichten moet aandoen als ik ga plassen & achteraf terug naar mijn bed loop alsof er iemand achter mij loopt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook enorm bang van clowns, al sinds ik een kind was. En hoe erg het ook mag klinken, het donker is nog steeds geen beste vriend van mijn :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh supermooie lakjes, nog net op tijd om mee te doen, waag toch nog men kansje!!

    Ik hou helemaal niet van muizen en ratten, krijg ik echt de kriebels van. Verder van die akelige geluiden je hoort als het stil is en donker, en als je je erop concentreert hoor je meer en meer, terwijl er meestal niet is hoor (maak ik mezelf dan wijs ;))

    BeantwoordenVerwijderen