zaterdag 15 oktober 2011

Wishlist

Degenen die mij op Twitter volgen, zullen vandaag mijn klaagzang opgevangen hebben. Het vriendje is vandaag voor twee weken naar California vertrokken. Ik had erop gehoopt om mee te kunnen, maar due to last minute changes, heb ik toch maar besloten om thuis te blijven. De afgelopen week was echt rot. Zo toewerken naar een vertrek, is vreselijk. Ook al zijn het maar twee weken, het is de eerste keer in drie jaar tijd dat we langer dan 1 nacht niet in hetzelfde bed geslapen zullen hebben. Ik heb me deze week dan goed bezig gehouden om mijn gedachten te verzetten. Kuisen, lezen, knutselen, avondschool,... en veel online shoppen. Althans, dat was het plan. Het vriendje stelde me voor om een aantal spullen online te bestellen en op hotel te laten leveren. Drie dagen lang heb ik winkelwagentjes bij MAC, Sephora, Victoria's Secret en Walmart.gevuld, leeggemaakt, terug gevuld, weer leeggemaakt en zo voort en zo verder, tot ik eindelijk lijstjes had met spullen die ik 1) nodig had, 2) heel graag wou en nog niets gelijkaardigs van had en 3) kon verantwoorden voor mezelf. Maar, ohja, er is een maar, MAC en Sephora accepteren geen niet-Amerikaanse kaarten. Kak! Gelukkig gold dit niet voor VS en Walmart. Maar ik zit nu dus met HUGE wishlists voor MAC en Sephora. 

MAC:
Ik zou mezelf niet zijn als ik geen pro palette refills op mijn lijstje zou hebben:
- Jest 

 




- Sketch





- Parfait Amour





- Trax 





- Vibrant Grape





- All that glitters






Gezichtsproducten horen er natuurlijk ook bij:
- MAC Studio Fix powder plus foundation in NW 15 (winter komt eraan en dan ben ik nog bleker) en in NW 20 (voorraadje voor de lente)


- MAC Select cover up in NW 15


Random
- MAC Brow set in Show Off

- MAC Tinted Lipglass in Viva Glam VI



- MAC Pro Longwear Lipglass in Dark as night



Sephora
Sinds ik tijdens een citytrip een NARS blush heb gekocht, ben ik helemaal hooked aan het merk. Geen wonder dat er een aantal NARS-items op mijn wishlist staan:
- NARS Damari All about cheek palette
 - NARS Illuminator in Orgasm

- Nars A sea of love set

Verder wou ik nog graag een OPI nagellak hebben, meer bepaald Spark-Tacular. Lijkt een beetje op The Rainbow Connection van OPI (Muppets LE) maar met verschillende groottes van glitter.


Ik ben al langer op zoek naar een goede buffer/kabuki, vandaar deze Tarte On the go. 

Om te eindigen met twee items van Yves Saint Laurent:
- Ombres 5 Lumières in Lilac Sky of Midnight Garden.
Lilac Sky
 - YSL Parisienne

Ik zei het: HUGE!

Wat er op het lijstje van Victoria's Secret en Walmart stond, hebben jullie nog tegoed. Wanneer het vriendje terug is. Nu kunnen we met zijn allen naar zijn terugkomst uitkijken. Gedeeld leed is halve leed ofzoiets. Toch?


Bronnen foto's: MAC en Sephora.

1 opmerking: