dinsdag 20 september 2011

Marina Yee for aristide

Gisterenavond zakten we af naar 't Zuid voor de persvoorstelling van de collaboratie tussen Marina Yee (één van de Antwerp Six) en stoffenproducent Aristide. Ik had hier grootste verwachtingen van, want hallo, Marina Yee, Antwerp Six! Maar eerlijk gezegd was ik wat teleurgesteld.

De voorstelling vond plaats in één ruimte, onderverdeeld in een paar kamertjes, die bekleed waren met stukken ontworpen door Marina Yee x Aristide. De stukken zelf waren heel mooi, en de kleinere ruimtes spraken me echt aan, maar door veel te luide muziek, hadden de meeste gasten zich terug getrokken in de kamertjes om daar rustig te kunnen praten. Het resultaat: een warboel van glazen, jassen, tassen en mensen op en rond de stoelen en meubeltjes waardoor je er jammer genoeg niet veel meer van kon zien. De boeken met stoffensamples lagen lukraak op een tafel waar iedereen zijn hapjesborden had laten staan en het rek met stoffensamples deed dienst als leunpaal. Jammer, jammer, jammer. Ik hield het al snel voor gezien. Op weg naar de auto besloot ik om even een blokje om te lopen en wat van de mooie avond te genieten. Zo passeerde ik C+, een conceptstore, waar in de etalages reeds een paar stukken van de collectie Marina Yee x Aristide lagen. Pretty! Ik ga in de loop van de week zeker nog eens langs om de prijzen van de kussens te checken, want deze zouden zo mooi passen bij de kleuren in onze slaapkamer.

Gelukkig had ik een fotograaf mee die gewoon alle rommel verplaatste als hij een foto wou nemen. Zo kan ik jullie toch een aantal stukken laten zien.















1 opmerking: