donderdag 1 september 2011

Tag: Show your stash!


Ik zag deze tag bij Beautyloves en vond deze zo leuk dat ik hem overnam.


1. Welk product ligt in een hoekje te verstoffen?
Van welk product was je ooit zó overtuigd maar gebruik je nu helemaal niet meer? Stof hem af en zet het op de foto!

Eender welke vloeibare foundation. Ik ben er steeds van overtuigd dat ik een vloeibare foundation nodig heb en zal gebruiken, maar keer op keer word ik gek van de structuur en hoe het aanvoelt op mijn huid.



2. Welk product heeft het verst gereisd?
Was je ooit zo verliefd op een product dat je het helemaal vanuit Amerika gehaald hebt? Of gebruik je het product zoveel dat het elke dag in je tas meegaat? 

Mijn Freedom Palette van Inglot heb ik in New York gekocht. Daar heb ik Inglot leren kennen. 





3. Welk product heeft het meest gekost?
Voor welk product heb je een groot geldbedrag neergeteld? Laat gelijk weten of je er nog steeds achter staat, of het achteraf gezien toch wel belachelijk is.

Niet meteen mijn duurste product, maar ik verhouding met de hoeveelheid product dat erin zit toch weer wel. Kiehl's Abyssine Eye Cream +, net geen 50 euro voor een ienie mienie potje oogcrème. Ik gebruik hem niet dagelijks. Gewoon omdat ik het vergeet. Ik zag ook niet echt resultaat toen ik hem wel dagelijks gebruikte. Een miskoop dus.


Edit: Toen ik deze post een week geleden voorbereidde, vond ik het echt super onnozel van mij dat ik zo'n duur product gewoon slecht liet worden en dus ben ik 'em opnieuw gaan gebruiken. Misschien dat ik na een maand ofzo wel resultaat zal zien.

4. En welk product heeft je het minste gekost?
Welk product heeft je zó weinig gekost dat het zelfs leuk is om kapot te gooien tegen je muur? 

De producten van ELF. Ik gooi ze met plezier kapot want ik vind ze vies ruiken!





5. Welk product vind je een echte budgettopper?
Zo goedkoop, maar zo fijn. Share! 


Mijn blushes van NYX. Gekocht in Amerika voor 5,99 USD.





6. Welk product verdient zijn eigen vitrinekast?
Op welk product ben je zo trots dat het eigenlijk pontificaal in de kamer uitgestald zou moeten worden? 

Parfumflesjes krijgen altijd een ereplaatsjes. 



7. Welke producten gebruik je vrijwel dagelijks?
Al is het er één of zijn het er twintig, maakt niet uit, we willen ze zien.
Echt dagelijks:
Gezichtspoeder van MAC

Mascara van Gosh
Lippenbalsem: eender welk potje, buisje, tubetje ik vast kan krijgen
Handcrème van Lush
Parfum






Bijna dagelijks:
Lipgloss
Blush van NARS
MAC Skinfinish





8. Welke drie producten zouden er met je mee mogen naar een onbewoond eiland?
De doemvraag, maar ik stel hem toch!

Lippenbalsem: ik haat droge lippen
Handcrème: ik haat droge handen, want aaauuuwww!
Zonnecrème: ik verbrand snel. En met snel bedoel ik, heel snel, als in een knipoog.





9. Hoe bewaar je jouw stash?
Simpel, laat zien waarin je jouw stash veilig houdt voor broertjes, zusjes, je kinderen of ieder ander die er met zijn handjes vanaf moet blijven.

In een lange kast en dan allemaal onderverdeeld per soort in aparte mandjes.





10. Als laatste, show een foto van (een deel van) je stash!
Jij je zin: show één foto(!) van (een deel van) je stash. Bij voorkeur de producten die je het meest gebruikt, of het soort product waar je echt niet zonder kan(en dus ook héél veel van hebt).


Ik gebruik vaak nagellak, hoe feller, hoe beter, om de dag op te vrolijken. Met de zomer die we hebben, zijn het vooral neonkleurtjes.



2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem gedaan hebt! En wauw, mooie nagellakcollectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, dank je!
    Ik vond de tag zo leuk dat ik 'em wel moest overnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen