donderdag 8 september 2011

Essence 24h hand protection balm - winter edition Little Bakery

Ik bak veel. Als in, heel veel. Als in 10 kilo op een jaar bijkomen van al het lekkers dat ik gebakken heb op te eten veel. Anyway, ik vind het altijd zalig als er iets in de bakoven zit en de woning naar koekjes ruikt. Het productieteam van Essence zal deze geur ook aangenaam vinden want vanaf oktober-november komen zij met een nieuw LE product op de proppen, namelijk handcrème geurend naar gebak! 

Kijk en kwijl. 



Ik vraag me serieus af hoe dit zal ruiken. Nog even geduld uitoefenen....


Foto's via google.com

3 opmerkingen:

  1. Thanks for sharing!!!
    Ik wil deze ook, nog eventjes geduld dus!!!
    Ik neem ze alledrie, kan niet kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bang dat het heel nep gaat ruiken of heel sterk. Maar als de geur meevalt, koop ik ze ook alledrie. Aangezien het Essence is, zal het toch niet duur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie weet verrassen ze wel! Ze zien er alleszins zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen