zondag 18 september 2011

Grote tasjes, kleine tasjes!

Elke Mulberry winkel die ik passeer, moet ik binnen gaan om MIJN tas te bewonderen. Hoog op mijn ultimate wishlist, onder de love bracelet van Cartier staat de Alexa van Mulberry. 

Bron: Net-a-porter


Jammer genoeg kost deze tas rond de € 1000 waardoor ze nog een tijdje op de wishlist zal blijven staan. Bij Forever21 vond ik een soortgelijke tas voor een fractie van de prijs.



Deze tas lijkt niet helemaal op een Alexa en zal er ook nooit voor kunnen doorgaan, maar de inspiratie is toch voelbaar. Voor een kleine 33 euro hoor je me niet klagen.

Een ander leuke item dat ik bij Forever21 scoorde, is deze mooie clutch. 



Aan de binnenkant van deze clutch is een metalen ketting met haken bevestigd waardoor je de clutch over jouw schouder kan hangen, maar ik klem liever een clutch onder mijn arm, dus heb ik de ketting verwijderd. Prijskaartje? Net geen 10 euro!

Ik ben absoluut zot van handtassen, clutches, pochekes, totebags,... noem maar op. Wat een geluk dat er eindelijk een Forever21 vestiging dicht bij mijn woonplaats is geopend zodat ik mijn taslusten goedkoop kan botvieren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten