zondag 15 mei 2011

M.A.C. - Magically cool liquid powder

Ik loop momenteel over van de thesis-stress.
Morgen is de deadline en ik ben de puntjes op de i aan het zetten.
Over puntjes gesproken, mijn gezicht lijdt onder de stress. 

Hello pukkelkin!
Bonjour wallen!


Als je al dagen, weken, maanden met hetzelfde onderwerp bezig bent, verslapt je aandacht redelijk snel en lees je al gauw over bepaalde dingen heen.
Ik ben dus enorme voorstander van pauzes.

Mijn bacheloropleiding ben ik doorgekomen met CSI.
Elke examenperiode haalde ik een seizoen van CSI op DVD in huis.
Twee uur studeren, één aflevering CSI, twee uur studeren, één aflevering CSI,...
Bon, die techniek duurde maar zo lang als er afleveringen waren, dus heb ik een nieuwe techniek ontwikkeld.
Een halve dag studeren, een uurtje shoppen, een halve dag studeren, iets ontspannends doen (tegen dan zijn de winkels toch dicht).

Gisteren bracht mijn pauze me naar Wijnegem.
Een snelle stop bij de M.A.C. later ben ik this baby rijker.
M.A.C. Magically cool liquid powder in truth & light
"You've longed for it and now it's captured: M·A·C Magically Cool Liquid Powder. This feather-light silky powder goes on with the refreshing impact of an ocean mist. What's more, this magical melange contains just enough optical blurring via its light-diffusing pigments to render skin's surface into line-softened, natural luminosity. How magical is that?"


Het product doet exact wat de beschrijving op de website zegt. Zodra het poeder met je huid in contact komt, verandert de structuur en voelt het aan alsof je jouw gezicht aan het opfrissen bent met koud water. Het resultaat is een gematteerd, maar natuurlijk en vooral effen gelaat. 

Love it!!


Een minpunt is de prijs (€31). En misschien ook de geur. De geur is niet slecht, maar ik heb ook niet de drang om mijn neus in het potje te duwen, wat ik bij andere producten van M.A.C. wel heb.




Het magically cool liquid powder komt in:
- truth & light: beige voor mensen met een rode ondertoon
- honey rose: rozig voor mensen met een gele ondertoon
- cajun: goudachtig bruin voor mensen met een donkere ondertoon


Het vriendje moest zich van mij ook onder handen laten nemen door MUA Emilie. 
Dik tegen zijn zin natuurlijk, but who cares? 
Als hij niet wil geloven hoe geweldig het product is, dan moet hij het maar zelf testen. 








Wie van jullie heeft het magically cool liquid powder al getest?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze bij de VV gekocht en ben een frequente gebruiker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toen nog zo getwijfeld en achteraf spijt gehad. Nu was ik er als de kippen bij natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen