zaterdag 10 maart 2012

We're gonna go to a chapel and we're...

already married! Mijn tweethearts zagen het: ik ben een getrouwde vrouw. Iieeeek!!! Wij hebben ons groot traditioneel trouwfeest ingeruild voor een driedaags, helemaal niet traditioneel feestfestival. Natuurlijk wil ik deze mijlpaal in mijn leven ook met jullie, mijn lieve lezers/lezeressen vieren. Daarom, tromgeroffel.... een give-away. Laat in een comment een huwelijkswens voor ons achter en maak kans op... zeg ik nog niet! Ik geef de komende dagen een paar hints.

Hint 1: het is limited edition

Deze give-away staat open voor mensen uit Belgiƫ en Nederland tot vrijdag 16 maart 23u59. De liefste, origineelste, grappigste comment wordt door ons (jaaah, hubby kiest mee) uitgekozen op zaterdag 17 maart. De winnaar/winnares krijgt ten laatste op zondag een berichtje. Stuur dus een kopie van jouw comment naar mimilovesnana@hotmail.com zodat niemand anders met jouw kadootje kan gaan lopen.

Veel geluk! En comment away. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten