donderdag 8 maart 2012

Mimi test: Demak'Up

Een tijdje terug ontving ik de perskit van de nieuwe Demak'up producten. Ik ben onmiddellijk beginnen testen en ik moet eerlijk zeggen: I love 'em!


Reinigingsgel
Ideaal voor een luie avond. Soms heb ik gewoon geen zin om me s'avonds uitgebreid te ontshminken met een reinigingsmelk en een tonic. Soms moet het gewoon snel gaan. Enter de nieuwe schuimende reinigingsgel van Demake'up. Even je gezicht vochtig maken en een nootje gel zachtjes inmasseren. Afspoelen en klaar! Je hebt echt maar een beetje gel nodig om je gezicht volledig te reinigen.  
Adviesprijs: € 5,85

Reinigingsmelk 
Wanneer ik wat meer tijd (en zin heb) gebruik ik het liefst een melk of crème om mijn make-up af te halen. De reinigingsmelk van Demak'up is rijk. Je kan er zelfs waterproof mascara in één beweging mee afhalen. No worries, het prikt niet in de ogen. Geloof me maar, ik heb supergevoelige ogen en ik kan dit product rechtstreeks op mijn  oogleden aanbrengen.  Dit product bevat net als de overige producten van Demak'up katoenextract waardoor je huid extra zacht gaat aanvoelen.
Adviesprijs: € 4,59

Micellaire Tonic
Ik persoonlijk hou niet zo van enkel een reinigingsmelk te gebruiken. Ik moet steeds nog eens met een wattenschijfje gedrenkt in een tonic over mijn huid kunnen gaan. Call me silly, maar ik voel me niet "proper" wanneer mijn huid nog crèmig aanvoelt. Je kan deze tonic ook op zich gebruiken. Meestal zal ik 's ochtends nog eens snel over mijn gezicht gaan met een watje tonic wanneer ik de avond ervoor niet zo uitgebreid mijn tijd heb genomen om me te ontshminken.
Adviesprijs: € 4,59.

Mijn mening
Love, love, love! Deze producten bevatten geen parabenen en zijn hypoallergeen. Perfect voor mijn veel te gevoelige huid. Mijn huid ziet er beter uit en voelt zachter aan. Doe daar nog eens bij dat deze producten in de categorie betaalbaar vallen en je hebt een happy Mimi.

Je kan deze items in de supermarkt kopen.

Waar wachten jullie op?



Edit: In de carrefour zag ik deze flesjes met -0,50 euro korting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten