maandag 19 maart 2012

Haul: Got my MAC on!

Ik <3 M.A.C. 
Fijn, nu iedereen dit weet, don't judge me: hier is mijn M.A.C. -haul van vorig weekend. 


Hoewel ik oorspronkelijk ging voor de Vera-collectie, trok het Chenman-display mijn aandacht. De Vera-plushglasses die ik zo mooi vond, maar die jammer genoeg niet zo gepigmenteerd waren, vergat ik onmiddellijk toen ik de übercoole lipglosses van de Chenman-collectie zag. A force a love, you're mine. 


Niet te veel letten op mijn verder onopgemaakt gezicht. #luimens
Tot mijn grote verbazing waren alle quads van de Shop MAC/Cook MAC-collectie er nog. Als er iets is waar ik goed in ben, dan is het wel shoppen en koken, al zeg ik het zelf. Geloof je me niet? Neem me mee shoppen en als beloning kook ik voor je. Maar goed, terug naar MAC! Ik stond te twijfelen tussen Call me Bubbles en Colour Added en besloot om toch maar voor het fellere Colour Added te gaan. Twee dagen later spookte Call me Bubbles nog steeds door mijn hoofd en huppelde ik vrolijk met mijn nieuwe Hubby aan de arm MAC binnen. Call me sad, want Call me Bubbles was uitverkocht! Maarrrr, dat was buiten Hubby gerekend, want al snel bevond ik me in Wijnegem. Ok, ok, snel is een understatement. We deden er ongeveer een uur over om er te geraken (#file) maar dankzij de vermoeidheid van ons trouwfeest heb ik het grootste gedeelte van de rit al slapen doorgebracht. Anyway,... Call me Bubbles werd de mijne. Traktatie van the Hubb! Yeah, sometimes he's my Hubby, other times he's the Hubb.  

Call me Bubbles, Colour Added

Call me Bubbles, Full of Flavour, Fresh Daily en Brash

Laundy Daze, Colour Added, Pre-Packaged, Self-Serve

De laatste tijd sloeg MAC de bal vaak mis met de LE Eye Shadow Quads, maar deze lieverds zijn echt old school MAC-alicious: sterke pigmentatie, weinig fall-out en resistent. 

Maar goed, het eigenlijke doel van deze shoptrip was de Vera-collectie. Hoewel ik het liefst van al alle pigments mee had genomen, beperkte ik me tot Butterfly Party. Met spijt in het hart, maar geen gat in de portemonnee. Ok, misschien een heel klein gaatje! 


Rain Drop

Moss Garden

Butterfly Party

Desert Cloud

Toen ik begon te swatchen, kon ik mijn "ik ben zo blij en moet dit gewoon met de wereld delen"-gekir niet langer onderdrukken. Zelfs the Hubb was onder de indruk van de felheid van deze pigments. Dit resultaat kreeg ik met één vingerveeg.

Rain Drop, Moss Garden, Butterfly Party, Desert Cloud

Het behoeft geen betoog dat ik toen wel spijt kreeg dat ik Aloha en Strawberry Patch niet gekocht had #dammit. 

Eenmaal aan de kassa zag ik Viva Nicki. Effe twijfelen, swatchen, meer twijfelen. En dan...



Ik ben zwak, OK? But like I said, don't judge me. A girl's gotta do what a girl's gotta do. 

In Wijnegem vond ik ook eindelijk, eindelijk, eindelijk, op de knietjes vallend, eindelijk (!!!) Show Off Brow Set. Mine, all mine, my precious!



Zo zo, dat was het dan. I got my MAC on >(^._.^)<



3 opmerkingen:

  1. die lipgloss is super mooii!! (/jalours)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, you got your MAC on goooood! Haha! But I don't judge! :)
    Ferm pigment, trouwens, die Butterfly Party.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga dit weekend eens zien of de andere crushed pigments er nog zijn want oooh my! Ze zijn zalig om mee te werken!

      Verwijderen