donderdag 15 maart 2012

Guestblog by Y: OPI aan de gel!

Een tijdje geleden mocht ik in naam van BibiLovesNana naar de persvoorstelling van O.P.I over het nieuwe concept Gelcolor. 

De persevent vond plaats in de Smets Premium store in Brussel, niet zo ver van de deur aangezien ik nog student ben in Brussel. Even zoeken op de metro kaart en ik was vertrokken. Bij aankomst was ik eerst verschoten van de locatie, een poepchique winkel op een toch niet zo chique straat in Brussel, om het zachtjes uit te drukken. Maar ik was er niet voor de schoenen of kleren, maar voor O.P.I. 



Jammer genoeg volgde er toen een kleine teleurstelling. Als ik wou dat mijn nagels gedaan werden had ik een afspraak moeten nemen, die ik dus niet had. Het werd dus maar kijken en jaloers zijn. 



Het innovatieve proces wordt voorgesteld als afweekbare Gel Lacquer die aangebracht wordt zoals nagellak. Het proces begint met een GelColor Base coat, daarna volgen 2 lagen GelColor in de wereldwijde gekende OPI kleuren. Hierop komt nog een GelColor Top Coat die als garantie geldt voor een onuitwisbare glans en bescherming gedurende weken. Er wordt beloofd dat het zeker 2 weken houdt. Elke laag afzonderlijk dient 30 seconden uit te harden onder LED licht. 

De drie lagen met in het midden OPI Lincoln Park after Dark

Om alles te verwijderen ontwikkelde OPI de Expert Touch Removel Wraps. Zoals op de foto te zien, bestaat dit uit een watje gedrenkt in Expert Touch Remover dat met aluminiumfolie rond de vinger gewikkeld wordt. Na elke vinger ingewikkeld te hebben, moeten de handen een kwartier rusten in handschoenen zodat de gelcolor los komt. De handschoenen zijn vooral bedoeld om de geurhinder te beperken. Na 15 minuten kan je dan het geheel mooi van je nagel te trekken.

Expert Touch Removal Wraps

In de persmap zat er ook een voucher om in de Bowery nog iets te drinken en een hapje te eten. Voor mij werd het een fruitsapje, waar ik 4 overheerlijke koekjes bij kreeg.  Tijdens het hapje en drankje kon ik nog even wegdromen over het feit dat ze mij waarschijnlijk nog eens gingen contacteren om toch mijn nagels te kunnen doen, zodat elke blogger het eens echt heeft meegemaakt. Hopelijk gebeurt dit echt en misschien volgt er dan nog een mini verslagje.


 Nen dikke merci aan Guest Blogger Y.! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten