woensdag 21 maart 2012

Met Adidas onder de douche

Nee nee, ik heb geen plotse vlaag van preutsheid gekregen. Ik douche niet in volle sporttenue. Wat ik wel kreeg, was één van de vier nieuwe douchegels van Adidas. Elke variant heeft een eigen geur en is zodanig samengesteld dat het aan een specifieke huidverzorgingsbehoefte voldoet:
- FRESHverrijkt met frisse munt om lichaam en geest te helpen afkoelen, geeft het lichaam een schone, verfrissende boost
- HAPPYverrijkt met sappig fruit voor een goed humeur, is fris en opwekkend
- RELAXverrijkt met een bloemig boeket om lichaam en geest tot rust te laten komen, werkt rustgevend en kalmerend
- PROTECT:  verrijkt met katoenmelk om lichaam en geest te beschermen, zorgt voor een hydratatie van de zeer droge huid



Ik mocht PROTECT uit testen. Boy, do I love it!  Ik heb vaak de indruk dat badproducten ofwel reinigen ofwel hydrateren. Dit is absoluut niet het geval met PROTECT. Dit product is in feite een douchemelk (lees: extra hydraterend). Hoewel het lekker schuimt, droogt het de huid niet uit. De geur is fris maar zacht en blijft als een zweempje achter op je huid. 

Ik kan al niet wachten om de drie andere varianten in huis te halen, want zeg nu zelf, wie is nu niet graag fresh, happy, relaxed and protected?



Adviesprijs: €2,99 per fles van 250 ml
Verkooppunten: exclusief bij Kruidvat




Geen opmerkingen:

Een reactie posten