zondag 25 maart 2012

Lush Pasen!

Ik hou van de periode rond pasen. Bloemen komen uit, de vogeltjes fluiten, mensen zijn opgewekter en de wereld hult zich in een pastelkleurige waas. Kijk maar eens goed rond. Overal zie je groen, geel, roze, blauw, lila, oranje,... Ook bij de paascollectie van Lush komen deze kleuren, en natuurlijk de bijbehorende Lushgeuren, terug. Check this out!



Fluffy Egg
Onze all time paas favoriet is weer terug voor een nieuwe ronde. Fans van Snow Fairy douchegel kunnen hun suikerspin/cuberdon-fix krijgen door zo'n zalig roze ei in hun bad te droppen. Hoewel ik persoonlijk niet zo zeer hou van de snoepjesgeur van Snow Fairy, heeft Fluffy Egg me wel weten te bekoren. In vaste vorm is de geur exact dezelfde, maar eens opgelost in bad is de geur eerder zwoel dan zwaar, if you know what I mean. Can I have another one please?
5,50 EUR per stuk



The Immaculate Eggception
Say what? Het is een mondvol. Figuurlijk, maar ook letterlijk. Deze gigantische bruisbal is in f-ei-te (haha, I made a funny!) drie bruisballen in één. Tik het ei tegen de rand van je bad (zoals je een eitje zou breken om een cake te bakken) and behold! Je bent nu de trotse ouder van een kuikentje of een konijntje. Aaauwww, lief! 

Gebruik één van de drie delen per bad en geniet van de heerlijke geurencombinatie vanille, grapefruit en citroen. Volgens de productbeschrijving zou dit naar chocolade moeten ruiken. Wel, ik moet zeggen dat eens ik wist dat ik chocolade moest ruiken ik een vaag vleugje chocolade als ondertoon kon opvangen, voor de rest vind ik het gewoon lekker snoeperig ruiken.

The Immaculate Eggception is beschikbaar in roze en geel.
12,95 EUR per stuk


Like I said, gigantisch!

The Carrot
Iets wat jullie misschien nog niet weten, is dat ik allergisch ben aan wortel. No kidding! Stop een stukje wortel in mijn mond en ik begin te kuchen als een kat die een haarbal ophoest. Gelukkig ziet deze nieuwe herbruikbare Bubble Bar er alleen maar uit als een wortel, want anders mocht ik er in een grote boog om heen lopen. 

Deze Bubble Bar gebruik je op dezelfde manier als de Magic Wand uit de kerstcollectie. Neem het loof (de groene sprieten, schrijf dat maar op jouw woord van de dag kalender) vast en zwaai de wortel door het badwater. Zodra je vindt dat er genoeg bubbels zijn, laat je de wortel drogen voor een volgende badbeurt. Volgens Lush zelf kan je deze knol tot 6-maal toe gebruiken. Dat werd ook gezegd van de Magic Wand, die ik toch 14 keer heb kunnen gebruiken. And let me tell you, I love me some bubbles! 

De geur? Aangezien ik The Carrot nog niet in mijn badkamer mocht verwelkomen, kan ik enkel de beschrijving van Lush zelf gebruiken: verrassend tropisch fruitig. 
8,95 EUR per stuk



Chick Knot Wrap
En waar bewaar je al deze leuke dingetjes dan in? Jep, in een furoshiki die er uit ziet als een lief, schattig kuikentje. Again, auwwww, cute!
3,95 EUR per stuk


Hoppy Easter
Geen fan van kuikentjes, maar wel van konijntjes? Het cadeau Hoppy Easter bevat The Carrot + een Fluffy Egg en wordt verpakt in een konijn furoshiki. 
18,95 EUR per stuk

So get hoppin' to a store near you. Ga je naar Lush Antwerpen, doe dan zeker mijn lieve ex-collega's de groeten! 

Don't forget: alles is limited edition, dus op = op!

1 opmerking: