dinsdag 6 maart 2012

Preview - MAC Vera



" Brilliant butterflies, flashy florals and gorgeously geometric graphics…A colourful collaboration between M·A·C and the artist known worldwide as Vera, who merged fine arts with linens, murals, textiles and silk scarves in her punchy, painted patterns. Now in shades plucked straight from her most lavish prints, M·A·C Vera embraces the luxe, lighter-than-air spirit that delivers the kind of startling, look-at-me statement that defines what it means to be an instant classic."

Vlinders? Flashy? Bloemen? Aarrrghh, waarom MAC? Waarom? Ik vermoed dat MAC erop uit is om me zo snel mogelijk failliet te krijgen, cause I want it all, and I want it now! 

Voor deze drop dead gorgeous collectie liet MAC zich inspireren op designs van textielontwerpster Vera Neumann. Deze dame stond bekend voor haar kleurrijke sjaals met haar signature lieveheersbeestje in een hoek. Ik ben er zeker van dat ze trots zou zijn op de interpretatie van MAC. Kijk maar mee. 

vlnr:
Fashion Fanatic, On A Holiday, Pretty Plush, Confetti, Butterfly Dream


Hoe prachtig zijn deze plushglasses? Mijn oog viel onmiddellijk op On a holiday. Zo mooi! Zo fel! Zo wow! Jammer genoeg blijkt uit reviews van een aantal Amerikaanse bloggers dat de kleuren, eens de plushglass aangebracht is op de lippen, helemaal niet zo in your face zijn. Jammer. 
Prijs: € 21,00

 Aloha                        Butterfly Party       Strawberry Patch


De crushed pigments kregen daarentegen wel goede commentaren van onze Amerikaanse vriendinnen. MAC is gewoon sterk in oogschaduws. Punt. Nu we hier over eens zijn, mag ik ze gewoon allemaal hebben? Toe?
Prijs: € 33,50

Flower Fantasy                        Sunday Afternoon


Hier hebben we dan het beroemde lieveheersbeestje. De Pearlmatte Face Powders zijn de eye catchers van de collectie. En toch ook wel een beetje de head scratchers. Met een naam als Face Powder verwacht je toch dat je het product over heel je gezicht mag aanbrengen. Ik denk dat dit niet zo'n wijze zet zou zijn, tenzij je voor een Miss Piggy look gaat. Gelet op de felle kleuren denk ik dat deze Face Powders gewoon een combo blush, bronzer en highlighter zijn. 
Prijs: € 24,00

vlnr:
 Black Swan, Black Line, Designer Purple, Industrial, Lord It Up, Petrol Blue, Undercurrent


Zoals jullie weten, heb ik toch wel een aantal MAC spulletjes. Toch is er één item waar ik steeds overkijk wegens meestal toch gewoon niet zo mijn ding. You know what I'm saying? Soms laat iets je koud, soms maakt iets je warm. Oogpotloden laten me koud. Lieten me koud. Damn you MAC! Designer Purple en Undercurrent: Yes, please!
Prijs: € 15,50

     Play Day                             Midsummer's dream


Krijgt hier nog iemand een Chanel May en June vibe? Ok, ze zijn niet exact hetzelfde, maar toch. Seen it before!
Prijs: € 12,50


Met wie ga ik moeten knokken op zaterdag 10 maart bij M.A.C.? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten