zondag 4 maart 2012

DIY - Skull cut-out Tee

Een tijdje terug zag ik tijdens een aflevering van LA Ink een T-shirt waarvan ik dacht dat het wel een leuk DIY-project zou zijn. 

Men neme een T-shirt en een goedkoop kohlpotlood* (want uitwasbaar) in een contrasterende kleur. 

Men tekene een patroon zoals deze aan de rugzijde van het t-shirt (unless you want to show your tatas to the world!).





Om één of andere mysterieuze reden kon ik deze foto niet draaien. 
Bij deze: draai het patroon zodat de tanden evenwijdig zijn met de zoom.
Ik heb een rood laken in mijn t-shirt gepropt zodat jullie de cut-out beter kunnen zien.

Men knippe het patroon uit.

Done!


Let op, afhankelijk van welke stof je gebruikt, kan het patroon gaan rafelen tijdens het wassen. Gebruik dus geen duur designer T-shirt om je DIY-frustraties op uit te leven.

*Je kan ook voor een echt textielpotlood gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten