zondag 13 november 2011

Lushlist

Mijn lieve tweethearts weten het ondertussen al. Sinds het begin van deze maand werk ik als kerstelfje bij Lush. Elke dag omringd worden door die heerlijke producten is geweldig. Jammer genoeg is het ook gewelddadig. Mijn arme portemonnee zal het nog zwaar te verduren krijgen. Ik heb ondertussen al een mooie wishlist samengesteld.


Ik mocht de dark angels vorige week uittesten, and boy, do I love it. Ik heb snel een glimmende huid en deze cleanser helpt mij om glansaanvallen in te tomen. 



H'suan wen hua en Jasmin and henna fluff eaze zijn mijn favoriete haarmaskers. Voor vochtarm haar en voor pluizig haar, deze producten zijn goud waard!




De silky underwear dusting powder, trichomania vaste shampoo en you've been mangoed bath melt staan vooral op mijn lijstje vanwege hun lekkere geur. 



Wat ben ik verliefd op de nieuwe producten! Deze zitten sinds 4 november in de permanente collectie. Ik ben er zeker van dat de Lustre dusting powder en Ro's argan body conditioner snel tot klassiekers zullen uitgroeien. Lustre is pure fun. Het ziet eruit alsof je lichaam een zachte gouden gloed afgeeft en ruikt lekker naar jasmijn. Ro's argan body conditioner geeft je een babyzacht huidje terwijl je je waant in een veld vol rozen. 



In een ouder artikel liet ik jullie al zien welke producten van de kerstcollectie een weg naar mijn badkamer gevonden hadden. Nu wil ik dolgraag een paar Christmas eve bubblebars hebben. De jasmijngeur van Lush is to die for. Ik ben er verliefd op. For real! Een ander item dat ik heb mogen testen is de Australian igloo scrub. Kokos is nu niet een geur die ik associeer met kerst, but who gives an eskimo? I like it!

Er zijn nog een aantal producten die niet in de winkel te verkrijgen zijn, maar al een tijdje in mijn online winkelwagentje liggen.





Drie van de vier bovenstaande producten hebben als ingrediĆ«nt jasmijn. 'Nuff said. De Coolaulin conditioner wil ik vooral hebben in combinatie met de Trichomania vaste shampoo. Beiden hebben kokosnoot als ingrediĆ«nt. Kwestie van de geur verder door te trekken, weet je wel. 

Ziezo. Misschien dat ik gewoon voorstel om mijn loon uit te laten betalen in producten. Cut out the middle man, want iets zegt me dat het grootste gedeelte van de verdiende centen terug richting Lush vertrekken.  

Foto's: courtesy by Lush

Geen opmerkingen:

Een reactie posten