woensdag 23 november 2011

Lippies Love!

Een tijdje terug had ik mijn oog laten vallen op twee lipsticks. Aangezien ene ervan nog niet beschikbaar was, besloot ik om ze allebei te reserveren. Geen idee waarom ik het zo gedaan heb. In that moment, it made sense! Anyway, vandaag ging ik mijn nieuwe vriendjes ophalen. 



Ik kocht een Pure Color Long Lasting Lipstick van Estée Lauder in de kleur Melon en een lipstick uit de Les Rouges Or limited edition lijn van Dior in Or Étoilé. 


Melon vond ik zo'n mooie en absoluut niet wintergeschikte kleur dat ik hem persé moest hebben. Als het in november nog 20° kan worden, dan mag ik met oranjeroze lippen rondlopen.


Or Étoilé zag ik bij Temptalia en was liefde op het eerste zicht. Ik hou van speciale lipsticks en deze gouden shimmer past perfect tussen mijn zilveren (M.A.C. Eloquent Air) en groene (M.A.C. Summer Shower) shimmer en lila lipstick (M.A.C. Quite Cute). Now all I need is something blue!



Verkoopsinformatie Inno Antwerpen:
Pure Color Long Lasting Lipstick Estée Lauder - Melon: 26,30 euro
- Les Rouges Or Dior - Or Étoilé: 32,50 euro




3 opmerkingen:

  1. Oeh, Melon is zeker een kleurtje voor mij. Mooi! En slim van je om te reserveren, want die kerstcollecties zijn LE en dus altijd snel weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet natuurlijk ook een winkel treffen die reservaties toelaat. Maar Inno maakt er nooit een probleem van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Melon is prachtig! Ik vind het trouwens best kunnen in de winter, dan moet je net knallen!

    BeantwoordenVerwijderen