donderdag 10 november 2011

New in - Selfridges All I want this christmas advent calendar.

Toen ik vorig jaar bij It-Girl Kim een post zag over de adventskalender van Selfridges kon ik een "hebben hebben hebben" slaak niet onderdrukken. Helaas, driewerf helaas, deze kalender kon je enkel kopen in winkels in het verenigd koninkrijk, Selfridges leverde niet buiten the UK en hij was al uitverkocht. Boo! Toen ik in de zomer opving dat de kalender dit jaar weer verkocht zou worden, noteerde ik 1 oktober in mijn agenda, schakelde ik het vriendje en zijn buitenlandse connecties in, en sinds kort is this little pretty all mine!


Voor degenen die deze kalender nog niet kennen, een korte uitleg. Het concept is hetzelfde als dat van de gewone adventskalender met chocolaatjes. Je moet elke dag tot kerstmis een deurtje openen om een kleine traktatie te vinden. Maar in plaats van chocolaatjes bevat deze kalender luxe miniatuurversies van verzorgingsproducten, cosmetica en parfum. Zoals jullie op de foto kunnen zien, zijn de producten van Lancôme, Viktor&Rolf, Shue Uemura, Yves Saint Luarent, Kiehl's en Armani. Met een prijskaartje van 80 GBP valt deze kalender in de categorie duur, maar op zich vind ik dat het toch wel de prijs waard is. Van sommige producten die erin zitten, ben ik al langer de aankoop aan het overwegen. Maar ik test liever eerst een product voordat ik er big bucks tegenaan smijt (eerlijk is eerlijk, de full size versies van de meeste producten vallen ook in de catergorie duur).

Om de kerstvreugde te delen met jullie denk ik er aan om vanaf 1 december elke dag een korte review over het product van de betreffende dag te schrijven. Zouden jullie dit leuk vinden?

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, superleuk! Ik ben wel benieuwd om te zien wat er allemaal in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook keibenieuwd. Ik weet wel ongeveer wat erin zal zitten, maar het is zeer moeilijk om niet te piepen.

    BeantwoordenVerwijderen