dinsdag 17 mei 2011

Marc en Anna

Ik moet iets opbiechten.
Ik heb een minnaar.
Hij heet Marc.
Marc Jacobs.
Stapelverliefd ben ik!

Na een avondje stappen met het vriendje en een vriend kwamen we voorbij de Princesse.
En daar zag ik hem. Mijn liefde! Mijn Marc.
Veel gekir en gekrijs later slaagden het vriendje en de vriend er toch in om mij van het etalageraam los te wrikken.
Ik liep weken met vlinders in mijn buik.
En toen…
Voor mijn 25ste verjaardag kreeg ik een Marc by Marc Jacobs Franny Tote.
Van het vriendje.
Marc by Marc Jacobs Q49 Franny Tote in dark blue



Marc en ik, dat is lust.
Het vriendje en ik, dat is liefde.

Het vriendje ziet er geen graten in dat ik een minnaar heb.
Marc doet namelijk iets dat het vriendje niet zo graag doet.
Marc gaat mee shoppen.

Mijn vriendinnen en het vriendje noemen mijn tas ook effectief Marc.
“Wacht, ik pak Marc.”
“Heb je Marc gezien?”
“Kijk eens in Marc.”

Ik hou van Marc.
Maar ik hou nog meer van het vriendje.

Oh, en vriendje, maken we van dit trio een quartet?
Misschien met Marc by Marc Jacobs Tangramarama Anna?
Marc by Marc Jacobs Tangramarama Anna in stone





Geen opmerkingen:

Een reactie posten