woensdag 25 mei 2011

Lush it up!

Gisteren hield de Lush in Antwerpen een mystery-VIPavond.
Om 19U stonden vriendin A. en ik braaf te wachten aan de deur.
We konden al eens naar binnen piepen, maar veel konden we niet zien.

Mystery indeed.

Anna en Marie, de vrolijke lushdames, lieten ons niet langer in de spanning en vertelden dat we een avond voetverzorging zouden krijgen. Maar als we liever onze handen lieten verzorgen, dan ging dat ook. Aangezien ik panty's aanhad en toch bezig was met mijn handverzorgingtest (nog steeds!) besloot ik om voor de handverzorging te gaan.

De voetbadders kregen de keuze tussen een avobath en bigblue bruisbal. De handbadders mochten kiezen tussen een Vit E (verjongend) of Vit C (herstellend) tonertab. Vriendin A. koos voor de avobath, hmmm, wat rook dat lekker. Ik koos voor de Vit C tonertab. Het tabletje bruist op in het water en maakt een mooie hoeveelheid schuim. Het water zelf wordt er wat melkerig door en het schuim voelt wat zanderig aan. Ideale combinatie scrub en soothing dus.


courtesy from Lush
vit e tonertab

Hierna mochten we de voetbadders de steppingstone uittesten. Dit is een solide scrub op basis van citroengras, jojoba-olie en puimsteen. Je dipt het even in wat water en met het bruisend oppervlak wrijf je over je voeten. De handbadders kregen een custom scrub (sea salt gemengd met lemony flutter).


stepping stone

Vervolgens werden zowel de voetbadders als de handbadders getrakteerd op een glorious mud behandeling. De techniek is dezelfde als bij de steppingstone. Even dippen in water en het bruisend gedeelte inmasseren op voeten, handen, armen, benen, buik,... Vriendin A. en ik vonden dat het wat naar speculoos rook, maar dan ook weer niet. Het was meer speculoos met een sinaasappel vleugje.


courtesy from Lush
glorious mud
Nadat de opgedroogde mud verwijderd was (wat voelde onze huid ineens zacht aan) eindigden we met een lotion. De voetbadders mochten kiezen tussen fair trade foot lotion (voelt koud aan) of de pied de pepper (voelt warm aan). De handbadders mochten kiezen tussen de tiny hands serum (zelfde techniek als de massagebars) of de helping hands lotion. Aangezien ik thuis de tiny hands serum grondig aan het testen was, koos ik voor de helping hands lotion, die ook wel door Angelina Jolie gebruikt wordt.


Tiny hands serum

Tijdens al deze behandelingen, hielden de lushdames een kwis, met als inzet een hatbox vol goodies. De verliezers kregen een troostprijs. Jammer genoeg sloeg ik de bal een paar keer mis en zag ik de hatbox aan mijn neus voorbij gaan. Maar het was zo'n leuke avond dat het eigenlijk niet veel uitmaakte wie won of wie verloor, hoewel een doos lush goodies altijd leuk is. Ik heb me dan maar zelf getrakteerd op een aantal spulletjes.

een groot stuk Honey, I washed the kids en een even groot stuk Vanilla in the Mist
Wiccy Magic Muscles massagebar voor het lief, mask of magnaminty en mint julips lipscrub voor mezelf
troostprijs: donkey oaty ballistic

Wil jij ook eens aanwezig zijn op een Lush VIPavond?
Like hen dan op facebook (Lush Antwerp) en hou zeker de page in de gaten.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten