woensdag 11 mei 2011

Kruidvat haul

Ik had wat geld aan de kant gezet voor de M.A.C. Surf Baby-collectie. Ik wou er echt alles van hebben. Maar toen kwam het besef dat deze collectie niet gemaakt is voor bleekscheten zoals mij. Ik ben echt wit. In de zomer verandert dat naar rood. In mijn tienerjaren kon me dat nogal eens frustreren. Maar dankzij hotties als Dita von Teese, Scarlett Johansson en Christina Hendriks ben ik van mijn wit velletje gaan houden. Gisteren sloeg de frustratie heel even weer toe. Totdat ik naar het Kruidvat ging om wat batterijen te kopen en een omweg door de make-upafdeling maakte. De gespaarde centjes werden gespendeerd, de frustraties en de batterijen (dom dom dom) vergeten.


De buit:


- Garnier shampoo Ultra doux met henna en frambozenazijn: de beste shampoo ever voor brunettes en brunettes met een rosse schijn.
- Vaseline verzorgende crème voor hand en nagels: hier ben ik erg benieuwd naar. Ik heb altijd last van droge handen, winter, zomer, herfst, lente, altijd! Verwacht ooit maar een review over verschillende handcrèmes.
- Een paar spulletjes van de Essence You Rock! - collectie.
- Lakjes van Catrice: opvallende kleurtjes voor de zomer.
- Oogschaduw van Catrice: in de koopjeshoek kon ik nog twee eyeshadows uit de Floralista-lijn vinden. Verder heb ik een aantal neutrale kleurtjes uitgekozen voor op de werkvloer.
- Oogschaduw van Essence: in de koopjeshoek kon ik verder twee eyeshadows uit de Whoom! Booom! - lijn vinden.
- Twee mascara's: One by one volume express mascara van Maybelline (met €3,5 korting) en Wonder volume van Gosh. Deze laatste had ik ooit eens gratis gekregen en ik was er op slag verliefd op. Eindelijk was ie weer te verkrijgen!
- Foundation: Natural Touch Foundation van Gosh in Pearl (met €3 korting).


Normaal gezien koop ik niet zoveel ineens, maar ik was al zolang niet meer binnen geweest in het Kruidvat dat ik me een beetje heb laten gaan. Al bij al heb ik minder uitgegeven dan ik zou gedaan hebben als ik de M.A.C.-spulletjes gekocht zou hebben.


Een review over de lakjes en eyeshadows van Catrice is in de maak.
So stay tuned!
Nu ga ik batterijen kopen.


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten