woensdag 16 mei 2012

Yves Saint Laurent Rouge Volupté Sheer Candy

Een maand geleden op de wishlist en vandaag al op de lippen. Toen ik bij Ici Paris een Chanel lipstick voor een jarige collega ging oppikken, viel mijn oog al snel op de lipsticks van Yves Saint Laurent. In het echt vond ik Frivolous Pink ietsje te frivool. 






Ik besloot om voor Succulant Pomegranate 
(n°4) te gaan. Cause it was soooo pretty!









Mag ik even stilstaan bij de verpakking voordat ik het product bespreek, want dikke vette OMG, hoe mooi is dit?



Aan de achtergrondkleur van de logoband kan je al zien welke kleur de lipstick zal hebben. Handig much? 







Succulent pomegranate is fel roze. Like I said, pretty! De geur van de lipstick is zalig! Ik vind dat 'ie zelfs echt naar rijpe granaatappel ruikt. 


Rouge Voulupté Sheer Candy is eigen meer een lipgloss dan een lipstick. Ik zou zelfs zeggen dat het een getinte lippenbalsem is, want dit product is heerlijk hydraterend! En dit zonder de stickyness van een gloss.

Doordat het dus eerder naar lipgloss/lippenbalsem neigt, is de pigmentatie zacht.

Onder = YSL Rouge Volupté Sheer Candy in Succelent Pomegranate


Het effect ervan op mijn lippen vind ik geweldig. Het ziet eruit alsof ik een ganse watermeloen opgegeten heb en vergeten ben mijn mond af te vegen. Love it! Loooove it! De liefde werd alleen maar groter toen ik doorhad hoe lang deze lipstick/gloss/balsem houdt. 









Prijs: 29,90 EUR
Verkooppunten: o.a. Ici Paris XL, Planet Parfum, Inno,...

2 opmerkingen: