donderdag 3 mei 2012

All the pretty pastels!

Ook al werken de weergoden niet mee, met deze mooie kleurtjes op mijn nagels kon ik toch al even genieten van een zomers gevoel.


Deze Expert Last Nail Polish lakjes van NYC zijn stroperig van textuur, maar dekken in twee lagen. NYC belooft 7 dagen mooi gelakte nagels. Jammer genoeg is dit niet haalbaar. Na 2 dagen begon ik tipwear te krijgen en op dag 3 begonnen de eerste stukjes af te brokkelen. MAAR! Ik doe wel administratief werk en ik gebruik mijn nagels om alles en nog wat open te krijgen. Bovendien is 3 dagen al een pak langer dan bij bijvoorbeeld Chanel. I love 'em!

Mint Macaron, Lavender Cupcake, Bubblegum Pink

Zoals jullie op de foto kunnen zien, zijn de kleuren op de nagels hetzelfde als in het flesje. Pretty, pretty, pretty.

Verkrijgbaar bij Kruidvat voor 2,99 euro per stuk. 

3 opmerkingen: