maandag 7 mei 2012

Mini shoplog

Nu ik voltijds werk (al drie maanden, woohoo!) heb ik geen tijd meer voor te shoppen. Aangezien ik nogal neurotisch ben op gebied van orde en netheid, spendeer ik mijn zaterdagen (en zondagen) al opruimend, stofzuigend, dweilend, wassend, wasplooiend,... helemaal niet glamoureus. Thank god voor 1 mei midden in de week te laten vallen en thank the hubby voor zijn hulp, want afgelopen zaterdag kon ik eindelijk 't stad in voor een snelle shoptrip. 

Hoewel ik duizend en één dingen wou kopen, hield ik het bescheiden. I have the east coast on my mind, you know! Nog iets minder dan 5 maanden en dan gaan the hubby en ik twee weken rondhoppen aan oost kust van Amerika: New York, Washington en Miami. Lees: shop, shop en shop. Maar bon, back to now. Hier is mijn ienie mienie shoplog.


Tijdschriften, baby! Elle België en Elle Nederland behoren al langer tot mijn favo-tijdschriften, want ja, Harper's Bazaar, Cosmopolitan US/UK, Vanity Fair en dergelijke zijn awesome, maar als ik iets in een tijdschrift zie waarvan het hebben, hebben, hebben-monster haar ugly little head laat zien, wil ik niet de halve wereld moeten afreizen of me onnozel betalen aan eurostar tickets om het te kunnen kopen. Stiekem koop ik Elle Nederland ook gewoon voor Oscar Kocken, mijn columnist crush. Een man die zichzelf niet serieus neemt, maar genoeg ballen aan zijn lijf heeft om zijn dagelijkse beslommeringen en bedenkingen met een quasi exclusief vrouwelijk publiek te delen,... enough to make a married woman go rrrreeooww. Sorry, hubby! Of moet ik zeggen, excusez-moi, mari! Vogue Paris kocht ik aan onder het mom van mijn Frans bij te schaven voor werk. 

Make-up, baby! Jullie zien het al, ik heb eindelijk een lipstick van Yves Saint Laurent gekocht! Niet die van mijn lente wishlist, maar een nog mooiere. Swatches en review volgen nog. 

En ja, ik heb weer iets van MAC gekocht. Maar het was zo'n speciaal item en zo'n koopje dat ik 'em niet kon laten liggen. Deze oogschaduw is overgevlogen uit Amerika. Sneak peek? Ok!



Kunnen jullie raden welke kleur dit is? Hint: deze is niet uitgebracht in Europa en kon in de States enkel via het internet besteld worden.


Boom baby, it's miss piggy pink! And it's all mine. Ik heb al een look in gedachten en zodra ik deze heb uitgewerkt, post ik foto's en een review online. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten