maandag 14 mei 2012

Bibi loves Miss Piggy

In mijn mini shoplog kregen jullie al een sneak peek van mijn meest recente MAC aankoop. Ondertussen zijn er al nieuwe aankopen gedaan, maar shhhtt! Vandaag toon ik jullie enkel productfoto's, swatches en een look. And here she is: Miss Piggy Pink. 




Ik baalde big time toen ik hoorde dat de Miss Piggy collectie enkel verkocht zou worden in Noord-Amerika. Ik baalde nog meer toen ik las dat deze collectie zelfs enkel online te koop zou staan. Laten overvliegen door vrienden kon dus niet, want je hebt een Amerikaanse credit card nodig op om de Amerikaanse website van MAC te kunnen shoppen. Iets laten opsturen tot daar aan toe, maar vragen om met hun credit card te mogen betalen, ging me net iets te ver.
Thank god voor Ebay! Al muisklikkend windowshoppend vond ik dan toch een ongebruikt exemplaar van Miss Piggy Pink. En dat zelfs tegen een normale prijs. Met verzending betaalde ik er afgerond 16 euro voor. 

Miss Piggy Pink is prachtig baby roze met een blauwe ondertoon. Deze oogschaduw zou een frost finish moeten hebben, maar ik vind 'em meer naar matte neigen.


De pigmentatie is zwak. Je moet meerdere laagjes aanbrengen om de kleur mooi over te laten komen. Gelukkig is dit product gemakkelijk op te bouwen.




Aangezien ik een minimum aan roze oogschaduws heb, wist ik niet zo goed waarmee ik Miss Piggy Pink kon combineren. Ik dacht eerst aan paarstinten, maar daarmee zag het allemaal nogal Barbie-esk uit. Uiteindelijk koos in voor 2 bruintinten met een roze ondertoon, namelijk Expensive Pink en Cranberry van MAC. I know, I'm a MACaholic. And I ain't afraid to show. 




In de binnenste ooghoek gebruikte ik Miss Piggy Pink. Expensive Pink bracht ik aan in de buitenste ooghoek en blendde ik met Cranberry. Afwerking is met een gouden eyeliner van Hema en One by One Volum' Express Mascara van Maybelline. 

Het geheel is zacht en neutraal. Ideaal voor a day the office!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten