vrijdag 25 mei 2012

MAC Amplified Lipstick in Impassioned

Ik benijd vrouwen die heel de dag keurig gelipsticked door het leven dartelen. Op werk draag ik nauwelijks lipstick want ik ben als de dood voor vlekken op mijn tanden, half gestifte lippen en, de horror, maar jammer genoeg ook een true story, lipstick op mijn kin. Aangezien ik op werk moet werken (hallo!) en niet betaald word om om de vijf minuten mijn lipstick te checken, draag ik het dus zo goed als nooit op werk. Bummer, want ik heb ondertussen een mooie collectie verzameld. 

Toen ik onlangs swatches maakte van een nieuwe MAC Lipstick (nieuw als in nieuw door mij aangekocht, maar reeds langer te koop) ondekte ik na een week en 4 badbeurten later dat ik nog steeds een streepje kon waarnemen op mijn onderarm. Jey, eindelijk een lipstick voor op werk. Eentje die blijft zitten!



MAC-kenners zullen wel gedacht hebben dat het om een Amplified Creme Lipstick zou gaan. Ik had gekozen voor Rebel, maar deze was jammer genoeg uitverkocht. Daarom kocht ik nummer 2 op het verlanglijstje, Impassioned. 


Afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht die erop valt, slaat Impassioned nu eens fel roze, dan weer koraal roze uit. Ik vind het een erg mooie, maar vooral draagbare kleur.


De swatch die een week zichtbaar bleef (met daarboven nog een veegje Lightscapade). 


Een nadeel aan een langhoudende lipstick is dat 'ie uitdroogt. Op de foto hierboven had ik voor het aanbrengen van Impassioned mijn lippen gescrubd. En toch zien ze er uitgedroogd uit. Aan het einde van de dag kon je vellen zien. Vies! Dus scrubben is zeker geen overbodige luxe, maar de volgende keer breng ik eerst nog een beschermend laagje lippenbalsem aan voordat ik de lipstick op doe. 

Prijs: 18,00 EUR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten