donderdag 23 augustus 2012

Summer proof part 2: Aftercare!

Als ik dan eens vergeet om factor 50 te smeren, of wanneer ik een tikkeltje te veel zon gezien heb, kan ik echt genieten van een dikke laag After Sun. Mijn bus aftersun was net zoals mijn bus zonnemelk so last season (lees: slecht geworden), dus maakte ik gebruik van de 1+1 gratis zonne-actie bij Kruidvat en kocht ik  L'oréal Solar Expertise Icy Protection After Sun. Wat een mond vol!

Wat is het?
" Voor de eerste keer integreert een after sun van Solar Expertise verfrissende micro-waterdruppels in een ultra hydraterende melk.  Resultaat: Een verkoelende, frisse textuur die op de huid smelt en niet vet en plakkerig is."



Hoe werkt het?
Smeren, that's it! Ik kies ervoor om mijn bus after sun in de koelkast te bewaren. Extra afkoeling!



Hoe voelt het?
Nice! Door de micro-druppels water voelt deze melk aan als een mousserende gel. En ja, het kalmeert zelfs mijn übergevoelig, veel te wit velletje.

Wat kost het?
Als je de 1+1 actie van Kruidvat gemist hebt, zal dit lieverdje je 11,99 EUR kosten. It's so worth it! Smells nice, feels nice and does the job!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten