vrijdag 3 augustus 2012

Lush - Cynthia Sylvia Stout

Het is weer zo ver. Vandaag toon ik jullie één van mijn favo-Lush producten. Herinneren jullie je mijn Bon Jovi haarfase nog? Toen ik om raad ging bij überlieve, maar binnenkort jammer genoeg ex-Lushie Saskia, gaf ze mij een staaltje Cynthia Sylvia Stout shampoo mee. Niet zo veel later kocht ik een 500 ml fles. 



Deze kruidige cocktail voor het haar bevat stout (donker bier), citroengras, citroensap, cognacolie, fijn zeezout en balsamicoazijn. Als je op de ingrediënten afgaat, zal je net zoals mij verwachten dat deze shampoo zorgt voor extra glans. En dat doet hij ook! Maar ik had niet gedacht dat mijn haar er minder pluizig, fluffy, Bon Jovi in the 80ies van zou worden. Zeezout? Dat geeft toch volume? Neen, de combinatie van het bier en de cognac maakt je haar net zwaarder waardoor het lekker stijl blijft. De geur? Als je van citroengras houdt, zit je goed! 

Verkoopprijs: 
20,95 euro voor 500 ml
14,45 euro voor 250 ml
7,45 euro voor 100 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten