zondag 26 augustus 2012

So, uhm, maybe not so crazy!

Dames, heren, herinneren jullie deze post nog? 
A little picture to freshen up the memory!

Met de klok mee: Fluff flip flop I do! - Sparkles I do! - Bailey I do!

Ik vind deze schoenen nog steeds niet geschikt voor een trouwfeest, laat staan voor een bruid (tenzij het thema natuurlijk Eskimo ofzo is), maar stiekem, heel stiekem vind ik ze toch wel leuk. Vooral de flip flops, maar dat wisten jullie al! Hell, de Bailey I do zou ik ook nog kunnen dragen. Hang er een echte diamant, van dezelfde omvang natuurlijk, aan en I'm your little Eskimo girl. Sparkles I do is nog steeds te fel verwijderd van mijn comfort zone, maar hey, misschien ga ik er binnen nog zes maanden weer anders over denken.

Want to walk like a blinged out Eskimo? Vanaf november kan je deze voetverwarmers kopen bij geselecteerd verkooppunten en online op uggaustralia.nl

Prijzen:
- Fluff Flip Flop, I do! 69,95 EUR
- Sparkles, I do! 219,95 EUR
- Bailey, I do! 259,95 EUR

So hurry, hurry, want deze one of a kinds zijn helemaal Limited Edition!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten