zondag 19 augustus 2012

Summer proof part 1: Huid!

Ik ben bleek, bleker, bleekst. Mijn MAC tint? NW15 - NW 20. Bleek! Een kleurtje krijgen betekent voor mijn huid knalrood worden. En dan weer terug wit. Zodra de zon schijnt, begin ik dus te smeren. Liefst met factor 30, als het kan met factor 50. Yeah, I'm that white! 

Aangezien de zomer echter lang op zich heeft laten wachten, is mijn bus zonnecrème van vorig jaar beginnen schiften. Op naar Kruidvat voor een nieuwe fles. Eens voor het schap zonneproducten viel mijn oog op de zonnespray van Ambre Solaire. Jey, spray! Ik ben geen fan van crèmes. Ik hou er niet van om een plakkerige crème in te wrijven op mijn huid, dus een spray klonk als een godsgeschenk. 


Wat is het?
Ambre Solaire Light & Silky vernevelende spray is een spuitbus zonnemelk. De textuur is licht en luchtig, net als echte melk, als in: een glas melk over je huid plensen. 

Hoe werkt het?
Easy, gewoon sprayen en inwrijven.



Hoe voelt het?
Aaaaah, zalig! Niet plakkerig, niet stug, lekker hydraterend. De geur is bovendien zacht. Nog een pluspunt voor mij, want ik vind de geur van zonneproducten over het algemeen vies. 

Wat kost het?
Ik betaalde 15,49 EUR bij Kruidvat voor SPF 30.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten