donderdag 30 augustus 2012

Extra, extra! Get your extraordinary hair here!


Call me crazy, maar ik heb een panische angst voor haarolie. Waarom, waarom, waarom zou iemand zijn of haar haren extra vettig maken ? Ik dacht altijd dat haarolie hethaar vettig en onverzorgd zou iemand laten uitzien. That's right! Dacht. Mijn angst bleek volledig ongegrond toen ik in een vlaag van "laten we eens vanalles nieuws uitproberen" een fles extraordinary oil van Elseve kocht.




Wat is het?
De extraordinary oil getrokken uit 6 soorten bloemen is even voedende olie , die het haar glanzend maakt zonder het te verzwaren. De bronzig gouden fles ademt luxe! 




Hoe werkt het?
Ongeveer 4 pompjes op heel het haar brengen:
- voor het wassen voor intense voeding
- voor het stylen voor het haar zijdezacht te maken
- als finishing touch om het haar een satijnglans te geven. 

Wat kost het?
Ongeveer 15,00 EUR voor 100 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten