maandag 30 juli 2012

MAC Mineralize Eyeshadow - Young Punk

Ondertussen heb ik al drie hele weken niets van make-up gekocht. Het is niet echt een no buy, maar eerder een low buy om wat centen te sparen voor onze citytrip in oktober naar New York, Washington en Miami. Tijdens onze vorige citytrip naar New York zwengelde ik eigenhandig de Amerikaanse economie terug aan. 

Maar bon, genoeg gepraat over de toekomst en het verleden en terug naar het heden. Net voor mijn low buy begon, sprong ik bij MAC binnen voor de Heavenly Creature collectie en spotte ik in het permanent gamma de mooiste oogschaduw ever!


Look how shiney it is!


Swatches.

Deppend aangebracht <=> vegend aangebracht

Hoe feller je de oogschaduw uitwrijft, hoe donkerder en minder glimmend hij wordt. Ideaal voor een not so average smokey eye. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten