woensdag 11 juli 2012

Shoplog Bordeaux

Van Bordeaux naar Brussel geraken, is geen evidentie. Geen rechtstreekse vluchten, geen rechtstreekse treinen,... Wij vlogen van Bordeaux naar Parijs. En moesten vervolgens 3u wachten op een aansluitende trein naar Brussel. Kak! Charles de Gaulle Airport is gelukkig HUGE! Een deel van de wachttijd kon ik al shoppend doorbrengen. 



Mijn review over de cleanser van Bioderma konden jullie hier al lezen. Eeuwige liefde! Ik kocht een nieuwe fles van 500 ml en een reisflesje van 100 ml. Het pakje wipes heb ik onmiddellijk getest op de trein, want de hele dag rondhangen op een luchthaven of een treinstation is toch een beetje icky voor de huid. Een heerlijk fris gevoel in een paar vegen tijd, love it! 

Omdat mijn neus en voorhoofd besloten hebben om gigantisch te gaan blinken, keek ik naar de producten van de Sébium-lijn. Normaal gezien voor een acné-huidje, maar een aantal items kunnen ook gebruikt worden op een vette huid. Zoals Sébium Mat. Deze crème (meer neigend naar een gel) matteert en hydrateert. Echt langdurig werkt 'ie niet. Ofwel is mijn neus even koppig als de rest van mijn lijf, want na een paar uurtjes is het effect al weg. Hello shiney nose!

De prijzen in België en Frankrijk verschillen big time. Gemiddeld 40% duurder bij ons, dikke boe aan you Bioderma! Maar mijn voorraadje is weer aangevuld, hopelijk zijn de prijzen tegen de tijd dat ik weer mijn slag moet slaan wat gedaald, want ik hou echt van deze producten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten