woensdag 18 juli 2012

Feels like march. March 23!



Twee maanden geleden verloor ik mijn hart aan een prachtig paar March 23 sneakers. Door het slechte weer heb ik er al veel plezier aan gehad en ja, things are still hot and heavy between my and my shoesies! Stiekem begon ik al te dromen over een tweede paar, maar dankzij lange werkdagen (nog zo'n liefde van mij, mijn job!) en drukbezette weekenden (met DE liefde, mijn hubby) geraakte ik maar niet in de winkel.

GeraakTE, jup, verleden tijd, want March 23 is helemaal mee met haar tijd: March 23, the webshop! En omdat March 23 gewoon friggin' awesome is, zijn zowel verzending als retour gratis. Ohja, ... levering gebeurt binnen de 78uur. 

Leuke extra: je kan de schoenen volledig zien op de website. Maak gebruik van de handige 360° rotate knop en wordt verliefd. Verliefder!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten