maandag 16 juli 2012

Is het geen dotje? Dot by Marc Jacobs


Wie Marc Jacobs zegt, zegt polkadots. Insert famous quote: "I don't think there is ever a wrong time for a polka dot." Het prachtig flesje is dan ook bezaaid met polkadots. Net een luxe lieveheersbeestje. 

Top: Rode bessen, dragonfruit (pitahaya), kamperfoelie
Hart: Jasmijn, kokosnootwater, oranjebloesem
Basis: Vanille, drijfhout, muskus.

Laat nu net dragonfruit mijn favo-vrucht zijn en jasmijn, vanille en muskus mijn top drie geuren! Vrijdagavond las ik het persbericht, zaterdagochtend stond ik in de parfumerie. Blijkbaar was de ontgoocheling op mijn gezicht geschreven toen ik eens diep inademde want de hubby begon luid te lachen. Ik vond dit zo vies ruiken! Zoals een pas geopende fles Fanta. Met bubbels en al! De geur is werkelijk fizzy.

Prijzen:
Eau de parfum 30 ml - 52,00 EUR
Eau de parfum 50 ml - 69,50 EUR
Eau de parfum 100 ml - 90,00 EUR
Body Lotion 150 ml - 37,00 EUR
Shower Gel 150 ml - 34,00 EUR

Nu verkrijgbaar in de parfumerie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten