donderdag 9 februari 2012

Rosebud Salve

Vraag eender welke beautyblogger ernaar, 9 op de 10 zullen het in hun bezit hebben: Rosebud Salve, een lippenbalsem op basis van rozenknopjes. In London heb ik lang staan twijfelen of ik dan eindelijk een tinnetje zou kopen of niet, maar uiteindelijk vertrok ik terug richting België zonder een Rosebud. Ik hou niet zo van potjes waar je met je vingers in moet zitten. Zeker niet op gebied van lipproducten, want dit smeer je herhaaldelijk op een dag en je kan niet altijd je handen wassen. Toen ik op de website van Boozyshop een tubeversie van deze gehypte lippenbalsem zag, was de keuze snel gemaakt.



Ik kreeg mijn bestelling vorige vrijdag binnen, net op tijd voor mijn weekendtrip naar Parijs. Net als in ons landje was het in Parijs ijs, maar dan ook ijskoud. Ideaal weer voor een nieuwe lippenbalsem uit te testen. Als hij tenminste doet wat 'ie moet doen. OK, deze balsem is lekker smeuïg maar op zich vind ik het eerder een lipgloss dan een balsem. Mijn lippen waren zondagavond uitgedroogd en gebarsten en in desperate need of some good old fashioned Hema lippenbalsem. Zo jammer. Maar goed, ik zal hem dan maar gebruiken als een topcoat over een matte lipstain. 





1 opmerking:

  1. I love my Rosebud Salve! Ik gebruik 'm voor ik slapen ga, dan zijn mijn lippen weer zacht als ik 's morgens opsta.
    Papa heeft 'm ook maar 2 keer moeten gebruiken om helemaal overtuigd te zijn. Hij moet naar eigen-zeggen "gene andere brol" meer hebben. (hij smeert ook voor het slapen gaan)
    Ik vind de Rosebud Salve in de Ici Paris XL - en moet er wel degelijk bij toevoegen dat ik niet met dezelfde overtuiging over de Rosebud Salve met munt spreek...

    BeantwoordenVerwijderen