zondag 19 februari 2012

Birthday wishlist!

Nog een maandje en ik ben jarig. Standaard vieren we mijn verjaardag de dag ervoor want dan is het Saint Patricks day. Ik doe dan net alsof de hele stad mijn verjaardag is komen vieren. Anyway, ik ben al langer aan het nadenken over een wishlist, want sinds het eind van vorig jaar mag ik niets meer kopen wegens sparen voor de trouw. Telkens ik iets zag dat ik graag wou, schreef ik het op mijn birthday wishlist. 

Ik ben de laatste tijd geobsedeerd door clutches, vooral type enveloppe. 









Iets dat al veel langer op mijn wishlist staat, is een oversized Alexa van Mulberry. A girl can dream, right?
Deze Balenciaga Giant 12 Velo is echter nieuw op mijn list.


Trouwe lezers/lezeressen weten dat ik een MAC-meisje ben en dat ik verliefd ben op mijn propalettes. Vandaar een aantal refills op het lijstje:

All that glitters

Expensive Pink

Aquadisiac

Cranberry

Da Bling

Silver Ring

Swish

Andere MAC hebbedingetjes op mijn list:

182 Buffer

212 Flat definer brush

Fuschia Fix lip conditioner

Old Gold Pigment

Rapidblack Penultimate eyeliner

Show off

Ik ben niet alleen een MAC-meisje, maar ook een armbandenmadam. Op mijn wishlist staan pastelkleurige armbandjes, zoals deze:




Met nagellak kunnen ze me ook altijd gelukkig maken.

June is zo mooi!

Dior Waterlilly

Dior forget me not

Chanel Black Pearl

OPI Did it on 'em

OPI Suzy takes the wheel

Last but not least: nieuwe Lush goodies!






Bronnen:
- net-a-porter.com
- opi.com
- lush.co.uk
- chanel.com
- dior.com
- forever21.com
- maccosmetics.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten