donderdag 16 februari 2012

Mens sana

Af en toe ben ik helemaal in de ban van gezond leven. Ontbijten met Weetabix, lunchen met slaatjes en soep of vis als avondeten. Momenteel zit ik in mijn "ik moet dringend meer vitamines binnen krijgen" fase van mijn "ik moet gezonder gaan leven" overtuiging. Mijn vitamines haal ik uit bessen, zowel in sapvorm als in gedroogde vorm. Mijn favoriete bessen: bosbessen, açaiessen, gojibessen (wolfsbessen) en cranberries. 







Hebben jullie ook eens een vlaag van tijdelijke gezondheid? 

2 opmerkingen:

  1. Acai con granola (zoals ze het in Brasil maken en gewoon fantastisch overheerlijk!)

    Avocados blijken hier in Aussie ook super populair te zijn, gezond en lekker!

    Sushirollen maken als lunch, makkelijk en lekker!

    Papaya, banaan en bosbessen (diepvries) met sinaasappelsap mixen tot een heerlijke smoothie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die vlagen komen mij bekend voor! :D Ik neem dan ook extra vitamientjes enzo. En ik heb ook een periode van smoothies gehad en een periode van 's morgens havermout te eten.

    BeantwoordenVerwijderen