zondag 12 februari 2012

Pastel lip love!

Lipproducten, ik zal me er ooit blut aan kopen. Wat een geluk dat budgettopper Hema vaak zo'n leuke producten heeft. Toen ik de mooie lipglosjes zag, wist ik niet goed welke ik moest kiezen. Dankzij het zacht prijsje van 2,75 euro per stuk, moest ik niet lang nadenken. Ik nam ze gewoon allemaal mee.




Qua geur en textuur doen ze me hard denken aan de plushglasses van MAC. Hey, ik dacht zelfs dat de lila en lichtroze lipgloss mogelijke dupes voor I love U en Bubble Tea uit de Quite Cute collectie konden zijn. Jammer genoeg zijn deze Hema-lieverdjes niet sterk gepigmenteerd. Ze laten eerder een schijn achter. En glitters. You can't go wrong with glitters!

Hoewel de meningen op het wereldwijde web eerder neigen naar de negatieve kant (stinken, slechte pigmentatie, lelijke verpakking,...) ben ik toch tevreden met mijn aankopen. Je moet van een product van 2,75 euro niet verwachten dat het HET beste product in zijn soort zal zijn, maar deze lipglossjes zijn zeker het proberen waard. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten