maandag 6 februari 2012

Mimi shopt: Boozyshop

Eén van mijn favoriete webshops is Boozyshop. Je vindt er merken zoals NYX, Essie, China Glaze, Crazy Rumors, Sigma, Sleek,... Mijn laatste boozyshop-buit zag er zo uit:


De foto is een beetje korrelig omdat ik met een nieuwe filter aan het spelen ben. Ik heb er momenteel een haat - liefde verhouding mee. Het heeft iets, maar het is ook zo lelijk! Maar bon, deze post ging over mijn nieuwste aankopen.

Ik liet me inspireren door Roxanne van Twinxxx die bijna lyrisch was over het Perfect System van Trind. Ik moet toegeven dat haar nagels er veel beter uitzien dan mijn schilferende sukkeltjes. Verder vond ik haar post over het Mint Julep masker van Queen Helene reason enough om een potje aan te schaffen. Bibi Loves Nana maar ook Twinxxx. 

En ja hoor, ik heb alweer nagellak en lippenbalsem gekocht. Bij elke Boozyshoppingtrip vliegt er wel een flesje nagellak of een lippenbalsem in mijn mandje. 

Vanaf morgen mogen jullie reviews van de producten verwachten. Als er iets jullie voorkeur verdient, let me know. Het Perfect System zal pas over een tweetal weken besproken worden, want zo lang duurt een kuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten