maandag 11 juni 2012

OPI - The Amazing Spider Man Collection


Nagellak en Spiderman? Me, oh my! Mijn meisjeskant en jongenskant ontmoeten elkaar in de nieuwe collectie van OPI. 

De lijn bestaat uit zes nagellakken als aanvulling op de crackle Shatter the Scales, variërend van wit, koraal en roze tot tinten van blauw, nikkel en geel-groen:


Your Web or Mine? 

The perfect pink for sticky situations. 


Into the Night 

This perfect midnight blue was made for prowling. 


Call Me Gwen-ever 

Girlfriend, be sure to pick up when this urgent coral calls. 


Just Spotted the Lizard

Be seen in this reptilian yellow-green.


My Boyfriend Scales Walls 

Climb new heights with this cityscape white.


Number One Nemesis 

Show your metal in this sparkling nickel.


Shatter The Scales



Mini's

Hoe hard ik ook uitkeek naar deze collectie, this just doesn't do it for me. Shatter the Scales en Number One Nemesis zijn wel leuk. Maar de rest... Just Spotted The Lizard vind ik een kleur die je momenteel bij elk merk wel terug vindt en Into The Night doet me te zeer denken aan OPI Ink. Eigenlijk vind ik heel het Spiderman concept raar. Roze? Oranje? Wat is hier nu Spiderman aan? Bovendien legt OPI meer de nadruk op de slechterik uit de film, namelijk Dr Curt Connors (The Lizard) met het groen en schubben-effect.  

Verkrijgbaar eind juni 2012.
Aanbevolen verkoopprijs 13,95 EUR per flesje en 17,90 EUR voor de mini's.




2 opmerkingen:

  1. Ik dacht precies hetzelfde, niet zo origineel deze collectie. Maar de namen van OPI vind ik altijd leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De namen zijn idd leuk! Ik kijk persoonlijk wel erg uit naar de Minnie Mouse collectie :)

      Verwijderen